„TECHNIKI WPŁYWU I PRAWA PERSWAZJI Czyli jak skutecznie i etycznie wpływać na decyzje, zachowania i postawę innych” szkolenie 18 listopada 2010 r.

Fakt, że zainteresował Cię tytuł tego szkolenia i czytasz ten tekst świadczy, że chcesz nauczyć się wywierać skuteczny wpływ na swoje otoczenie. Prawdopodobnie pragniesz też, by inni z zaciekawieniem słuchali tego, co masz im do powiedzenia, żeby na Ciebie patrzyli z jeszcze większym szacunkiem i mówili: Trafiają to mnie Pańskie argumenty/Trudno się z Panem nie zgodzić.

 

 

Warsztaty dedykowane są wszystkim, którzy:

• Chcą zwiększyć swe umiejętności przekonywania ludzi
• Chcą efektywnie nawiązywać kontakt z drugim człowiekiem
• Pragną zwiększyć:
• własny autorytet
• osobistą skuteczność
• efektywność w negocjacjach i kontaktach międzyludzkich
• sprzedaż

Celem szkolenia jest prezentacja technik i ogólnych praw perswazji, które pomogą Ci:

• Zbudować porozumienie i wykreować przyjazną atmosferę – niezależnie z kim i na jaki temat rozmawiasz,
• Zidentyfikować i odrzucić wzorce, których być może nieświadomie używasz wzbudzając w rozmówcy niechęć, zdenerwowanie, a nawet złość,
• Porozumiewać zgodnie ze sposobem preferowanym przez rozmówcę,
• Wywoływać pożądane zachowania, emocje i uczucia,
• Zmienić sposób widzenia danej kwestii przez drugą osobę,
• Oddziaływać w pozytywny sposób na podświadomość współpracownika lub kontrahenta,
• Rozpoznawać sygnały i bronić się przed negatywną manipulacją z zewnątrz.

Program szkolenia:

1. Skuteczna komunikacja w kontaktach międzyludzkich
• komunikacja werbalna i niewerbalna,
• zasady komunikowania,
• komunikacja, a wywieranie wpływu

2. Czym jest wpływ społeczny i jakie są jego efekty w kontaktach z ludźmi.
• diagnoza swojego stylu komunikacyjnego,
• poznanie głównych zasad wpływu społecznego w praktyce,
• cele i metody stosowania technik wpływu w życiu i pracy zawodowej.

3. Perswazja i wpływ, a manipulacja.
• etyka, aspekty relacyjne i społeczne

4. Techniki wpływu
• apel osobisty
• ingracjacja
• inspiracja
• koalicja
• konsultacja
• legitymizacja
• presja
• racjonalna perswazja
• wymiana

5. Prawa perswazji
• prawo autorytetu
• prawo podobieństwa i sympatii
• prawo wzajemności
• prawo kontrastu
• prawo potwierdzenia oczekiwań
• prawo pozytywnych skojarzeń(efekt aureoli)
• prawo konsekwencji
• prawi limitu(reguła niedostępności)
• prawo konformizmu(dowodu społecznego
• prawo redukcji dysonansu społecznego
• prawo wolności(wyboru)

Koszt: 250 zł/osoba (195 zł/osoba dla członków PFSZN)
Termin: 18 listopada 2010 roku
Godziny: 10:00 – 16:00 (osiem godzin w ramach doskonalenia zawodowego)
Miejsce: Warszawa, ul. Towarowa 22

 

Osoba prowadząca: Karina Popieluch – Ponad 10 letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach menedżerskich w obszarze zarządzania produkcją oraz sprzedażą w sektorze B2B.
Doświadczenie w biznesie połączone z umiejętnością trafnej oceny sytuacji pozwala mi na skuteczne kreowanie i realizację bieżącej oraz długofalowej strategii organizacji.